نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2428
-
الف
+

با سریال های رمضانی تلویزیون ایران آشنا شوید

در این گزارش با سریال های تلویزیونی ایران در ماه رمضان 98 آشنا می شویم.

صدا و سیمای ایران برای ماه مبارک رمضان در سال 98 سریال هایی را در دست تولید دارد.

به گزارش آی فیلم 2 ، شبکه های مختلف تلوزیون ایران برای ماه مبارک رمضان سال 1398 سریالهای مختلفی را آماده کردند تا در این ماه مبارک برای مخاطبان در کنار تاثیرگذاری معنوی، لحظاتی ماندگار را فراهم سازند.

«بهرام‌ بهرامیان»، «برادران محمودی» و «محمدرضا آهنج» کارگردانان سریال‌های رمضانی سال 98 تلویزیون ایران هستند که در ادامه این گزارش جزییاتی درباره داستان این سریال ها را خواهید خواند.

«از یاد‌ها رفته» ساخته «بهرام بهرامیان»

«از یاد‌ها رفته» به کارگردانی «بهرام بهرامیان» در بخش تاریخ معاصر ایران می‌گذرد.

داستان این سریال به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ خورشیدی می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشورش و عنعنات و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود، اما با کشف حقیقت به آرامش می‌رسد.

حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی و ... بازیگران این سریال هستند.

«دلدار» ساخته «برادران محمودی»

بعد از سریال «سایبان» ،  «برادران محمودی» این روز‌ها مصروف فلمبرداری سریال «دلدار» برای ماه مبارک رمضان هستند و تاکنون «محمدرضا غفاری» و «الناز حبیبی» به عنوان بازیگران این سریال معرفی شده اند.

«دلدار» یک ملودرام عاشقانه است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دیریست که دلدار پیامی نفرستاد»

سریال‌های رمضانی تلویزیون کدامند؟

«برادرجان» ساخته «محمدرضا آهنج»

«برادر جان» عنوان سریالی است که «محمدرضا آهنج» بعد از مدت‌ها دوری از تلویزیون ایران می‌سازد.

در این سریال ۳۰ قسمتی که برای ماه رمضان 98 ساخته می شود، بازیگران پرآوازه تلویزیون ایران مانند علی نصیریان، حسن پورشیرازی و حسام‌منظور نقش بازی کرده اند.

موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس»  است و در خلاصه داستان آن آمده است: «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می‌خواهد دِین‌های او را ادا کند.»

کانال تلویزیونی آی فیلم 2 هم همراه با دیگر کانال های تلویزیونی ایران برنامه‌ها و سریال های مختلفی را برای نشر در ماه مبارک رمضان در لست نشرات خود قرار می دهد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر